Höstlov

Det är fredag och de är höstlov och jag kan inte annat än gilla läget. Fy fan va skönt.

Två förjävliga veckor har gått och nu e allt jä*la plugg över. Skönt att jag klarade religonsprovet som vi fick tillbaka igår och att samhälls provet och psykologiprovet gick bra. Eller de hoppas vi iaf !

Nu ska skolan ut ur mitt huvud. Jag ska inte sätta min fot där på över en månad då vi har 4 veckors praktik nu efterlovet. De är dock ångest om något !!!

Dagens klädsel:





Nu ska jag chilla galet hela kvällen framför idol. Jag har så himla ont i rygg och axlar och en hel del knutar som måste bort. Träningsvärk från gymnastiken i går har jag med och då ska man veta att de är gymnastik som gäller hela helgen dessutom. Upp tidigt i morgon med andra ord !

Näää nu intar jag helgen, middag, mys och mat väntar.

Pussss <3

// Veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0