Parlamentet

Idag fyller elli 18 år, GRATTIS <33

Hade provet imorse och jag tror och hoppas de gick bra ! Sen fick vi ha mentorstid direkt så att vi kunde få sluta sen vid 11. Jag släppte ut mina känslor lite eller frustration snarare på min lärare, känns så bra efteråt och en liten del av de tunga som tynger just nu släppte. Dock kommer jag nog behöva förklara fler gånger för vet inte om de riktigt gick in.

Men jaha när vi slutade åkte vi till hornsan för att gå till banken och flirta med snygga bank killar. Mummmsss efter de åkte vi in till stan för att gå en liten stund i gallerian. Sen lämnade jag och Julia elli coh lina för att vi skulle hem till julia för att laga mat hon och jag hihihihihi. Vi hadddddere gött ett tag och bara va.

Sen åkte jag in till tc för att möta lotta och åsa och sedan blev de parlamentet.




De va super kul och jag log konstant i en timme och skrattade mer än jag gjort på år och dar känns de som. lär ju ha träningsvärk i skrattmuskeln imorgon. UNDERBART  var de och herre vilka grymma komiker dom är. Programmet kommer att visas i morgon halv nio !!

Vi fick även goodiebags med massor av saker !

Nu har jag precis svullat fryspizza till middag och sitter nu i sängen och kollar på bonde söker fru. Snart är de GREYs och i reklamerna ska jag plugga psykologi. Hejjjjaaa mig..

Peace out, pussss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0