För kärlekens skull

Idag gick jag upp och åt frukost i lugn och ro innan jag fixade mig för jobb. Satan i gatan vad kallt det har varit idag, inte alls kul att vara ute så mycket när det spöar ner och blåser kallt.
 
När jag slutade åkte jag direkt hem och klev innanför dörren vid 6 mer isbit en levande. Lagade då mat och åt med Emma och sedan gosade jag ner mig i ett varmt bad. Himla härligt.
 
Nu har det iaf börjat snöa ordentligt istället för regn/snö och det är riktigt mysigt. 
 
 
Jag får vissa kvällar att jag känenr att någonting är tomt och jag märker att det oftast e dem kvällarna jag är lite stressad eller har varit under dagen. Har precis kommit fram till att det är att jag tror att jag ska göra läxor när jag kommer hem, men det ska jag ju inte !!!! Man hade alltid läxor när man kom hem sena kvällar och nu när jag kommer hem har jag inget " måste" och det är en så sjuk känsla.Tomt, men skönt såklart !
 
Vilar från träning idag då träningsvärken från helveten är här och hälsar på. Så istället har jag hoppat i mjukisarna och ska kolla på lite tv med tända ljus och kvällsmat.
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0