Darkness

Dagen blev ändrad. Blev ingen promenad utan jobb istället. Var dock inte alls jobbigt, hade bara två tjejer att gosa med hela dagen och jag la mig i soffan framför en film med en kopp kaffe i handen medan dem klarade sig väldigt bra att leka på egenhand. Så åt vi pannkakor och bara myste !
 
När jag kom hem så har jag chillat,duschat och nu ätit mat. Ska strax ta mig till nykvarn för att gå till rebecca och titta ensam mamma och sedan ska jag sova hos Lotta. Imorgon ska jag,Julia och Lisa åka till Inzo och shoppa massor hårprodukter då det börjar bli tomt på hyllan.... och sedan ska vi äta och umgås. Mycket bra !
 
 
För att världens bästa Lisa har flyttat HEM igen.
 

Nu ska jag ta mig ut i stormen och mot bussen. Hörreeesss så att säga!
 
Puss <3
 
// Veronika
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0