HERREGUD

Vilken dag jag hade igår !
 
Kändes skönt att det kom en bra dag efter några dagar som känts mindre bra. Igår kväll var jag och Lotta på Justin bieber !!!!!!! Kan skriva ett enskillt inlägg om det senare när jag fått in bilderna på datorn. MEN DET VAR AMAZING !
 
Nu sitter jag iaf efter att Lotta har åkt och jag har dammsugit och käkar lite lunch. Ska nog ut och springa lite senare och efter det ska jag hänga med fridsen.
 
När Johannes kommer hem ska vi förhoppningsvid åka hem och hämta lite saker för antar att jag inte kommer vara hemma så mycket nu när jag fått nytt jobb. Vill verkligen inte åka tillbaka till jobbet i Nykvarn.
 
 
Jag och pinglan Grekland 2011
 
Nää nu ska jag äta upp maten och sedan smälta den lite innan jag ger mig ut.
 
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0