sjuk

Ligger hemma sjuk. Inte så konstigt kanske med tanke på mitt immunförsvar som är sämst. på swt har jag varit ledig 4 dagar på en månad och då jobbat mest feta 11 timmars pass. Kul liv.

Men tänkte blogga ikapp lite nu när jag ändå bara ligger hemma i soffan.

Tänkte visa bilder från senaste dagarna.

Träning i mängder och det börjar synas och framförallt kännas:







Men mycket träning betyder mycket mat och det äter jag gott om :


















Ja mycket gott får man i sig om dagarna.

Jag har även hunnit med att fira min bästasteväb som fyllt 20 ! Jobbade på hennes födelsedag till 19 men åkte dit efter för att lämna presenter och äta kräftor och annat smarrigt. Lördagen dagen efter så började jag 7. Johannes var en ängel och skjutsade mig till jobbet. Slutade 16 och då hämtade han mig. Jag tog en powernap och han lagade middag innan lotta och bella kom till mig för drinkar innan utgång för att fira lotta. Bra kväll !!!


















Men då då ligger jag hemma i soffan som sagt med feber och halsont. Trycker frukt, choklad, te och glass samt hinkar vatten och överskrider den rekommenderande dosen av halstabletter. Gör allt i min väg för att må bättre. Men antar att jag måste vila och andas ut.

I helgen väntar både dop och 20 års fest och nästa vecka är nattvecka samt kräftskiva nästa lördag. Så nu måste jag bli frisk !!!

Nu aka jag dricka mer vatten och sova massor. Johannes jobbar kväll ikväll. Men sen är han ledig nästa vecka <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0