Saknar värmen !

Hej Torsdag!
 
Det har varit en hektisk dag på jobbet men skönt med fint väder igen iaf ! Nu är det dock molnigt igen men jag är hemma med middag ( värmde en matlåda...fancy) i magen och mjukiskläder på. Känner mig genomfrusen eftersom det var så skuggigt på eftermiddagen. 
 
I går så var jag ju ute och gick i Regnet. Såhär såg jag ut när jag kom hem:
 
 
Lagade nudlar och köttfärsås till middag igår.
 
 
 
Sedan köttade jag iväg till ett Bodypump-pass på gymmet som jag körde totalt slut på mig på. Drrade som faaaan efter det och kom hem och svullade halloumiost och knäckebröd och annanas osv. Love it "
 
 
Så skev var jag efter det passet....
 
Idag har jag träningsvärk så jag antar att kroppen fick sig en utmaning.
 
Kan inte alls låta bli att längta tillbaka till Thailand och värmen när det är kallt och grått hemma. Vill bara köra runt på moppe och bada och sola och äta gott. GAAAAHHHH
 
 
Bilderna är snodda av Lotta. Gå in på hennes blogg vettja. www.lottafredrika.devote.se !
 
Nu ska jag faktiskt bara ta det lungt resten av kvällen. Hänga runt i mina mjukisar, dricka te och vatten och och kolla på tv. Imorgon är det Äntligen Fredag ! Dock med en tidig morgon men vad gör väll det när det är helg sen?
 
Ska verkligen bara njuta av lugnet denna helgen. Tråkigt nog jobbar både johannes och lotta helg denna helgen.
 
Puss och kram fina ni !<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0