Alla <3 dag

Hello lovies !
 
Igår så skrev jag ju att jag skulle till boxningen efter allt jobbsök och få ut mina agressioner. OCH DET GICK SATANS BRA !
 
Fick vara "partner" med en STOR man och om inte ledare triggade tilräckligt så gjorde han han det. Han total körde med mig och såg att jag var arg och behövde få ut det. Så han peppade och vi insåg sedan att runt våran plats så var det en jättestor blöt pöl. Hans svett och min svett bokstavligen droppade ner och la sig som en vattenpöl på golvet. Alla andra tittade lite äcklat haha
 
Men ja det kändes skönt att göra det, fick beröm sedan efteråt av tränaren. Så jag är nöjd :) Efter det blev det köttfärssås och kokt potatis, inte så glamoröst kanske men satt bra efter träningen !
 
 
Idag har jag inte gjort ett skit. Har varit otroligt rastlös faktiskt. Men har ätit rester till lunch och nu har jag ätit tacos middag och sitter och mumsar på lite choklad. Det är alla hjärtans dag också!!!
 
Jag tog beslutet att skänka pengar till hjärt och lungfonden istället för att köpa blommor och choklad till johannes( han uppskattar ändå inte det ) så det gjorde jag :)
 
 
Jag hade även lagt fram och gjort Johannes egna ABC. Alltså ett alfabet med alla hans egenskaper. Det är ingen vanlig dag heller för idag firar vi 1 år och 3 månader !
 
Kul då att han jobbar till 10 ikväll :(
 
Anyway vid halv tio så börjar en film på 4:an som jag ska se med en skål popcorn på magen. Hehe
 
Trevlig Fredagskväll <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0