Ny design

Som ni säkert har märkt har jag bytt design lite nu på senaste men nu tror jag att jag har det så som jag vill. Kategorier och arkiv hittar ni strax under headern. Hoppas ni kommer trivas i min enligt mig finare design.
 
Det har varit en bra dag. Gym och sedan dusch och massa god mat.
 
 
 
Här fick ni bilder på min frukost som bestod av fibergröt med kiwi, en "starta dagen" smoothie med ingefära,spenat,hallon,apelsinjuice,björnbär och gojibär, till det vart det en proteinshake och en riskaka med kokt ägg. YUM.
 
Sedan har ni mig på gymmet och sista bilden på kvällens middag. Sötpotatis,kyckling, sallad och citronsås gjord på kvarg.
 
Ja hörrni en bra dag har det varit. Nu saknar jag min man men snart kommer han hem efter ännu en lång dag på jobbet. Har precis ätit kvällsmat och så lite mörkchoklad på det.
 
Godnatt <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0