Ny vecka nya tag

Standardrubrik men det är ju så det känns. Dagen började faktiskt bra, jag får mina godmorgonpussar när johannes går till jobbet, sover vidare och vaknar till solsken. Då ringer telefonen och jag ska på intervju imorgon. JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD. Jag kan ju alltid om jag vill ju.
 
Så det var ett steg i rätt riktning, eller ett stort steg !
 
 
Så ja dagen har ju börjat prima ballerina. Ska strax ta mig ut i solen en stund och sedan till gymmet och träna benen och rumpan. Så himla kul !
 
Igår hade jag och Joahnnes världensmysigastedag. Han är ju endast ledig på söndagar så vi njöt tillfullo av det. Det började med massor av morgongos i sängen och efter det gjorde vi frukost att äta i soffan och bara sitta och prata.
Vi tog sedan en tripp till apoteket, IKEA poch plantagen. Vi köpte nya lakan, hyllor och sånt man behöver från IKEA och så köpte vi en jättestor blomma på plantagen och plastblommor att ha i en vas bredvid sängen. Ser så mycket mysigare ut då.
 
 
 
Tycker att det blev så himla fint :) Ska upp två smala vita hyllor på den högra väggen att ställa lite foton och ljus och sådant fint på. Älskar verkligen vårat sovrum <33333 
 
Vi hann även med en tur i sturegallerian. Egentligen var vi ute efter nya handdukar från Lexington( vi har sådana hemma och älskar dem men skulle behöva köpa nya då dem slits efter ett tag ju) men dem hade stängt när vi kom så vi gick in på Casall och Johannes skämde bort mig med nya träningskläder!! Två nya superdupersköna sport bh:ar och ett par läckra träningsbyxor. Jag älskar grejerna.
 
 
Det blir nog en bra vecka. Intervju imorgon och sedan en massa bilkörning och på Onsdag e vi 8 personer som e vänner till Johannes familj som ska gå till hans restaurang och äta. Blir mysigt det.
 
Hare gott idag, puss <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0