Thailand

Kom på att jag faktiskt inte bloggat så mycket om Thailand, jag var ju ändå borta i två månader så ett litet inlägg kan det ju vara värt !
 
 
Ni får bara lite bilder som redan ligger på facebook då de andra bilderna är på andra dator. Men herregud vilken fantastisk resa jag hade när jag tänker efter ! Att få uppleva detta med min kärlek var ju bara drömmen !!
 
Att Lotta sedan kom ner gjorde ju inte saken sämre ! Gud vad jag saknar värmen, jag saknar min kossa och mina två getter, jag saknar att bara kunna ta moppen och gasa iväg till affären eller till stranden, jag saknar all mat, den fria känslan och havet. Bästa resan jag någonsin gjort !
 
Vi funderar lite smått på att åka ner igen i April då en kompis till johannes familj firar 50 år då med en stor fest där nere. Johannes familj ska åka så om Johannes kan få ledigt och jag inte har ett jobb som står ivägen så åker vi nog ner två veckor i början av april. Skulle vara så najs !
 
Förhoppningsvis så ska jag och brudarna ta en weekend till London i Maj också. Jag och J var ju nere i Maj förra året och det var verkligen en perfekt årstid att åka dit, när våren är kommen påriktigt liksom. Då blire shopping,god mat och lite rajtantajtan.
 
Jag och Lotta har även börjat att diskutera en eventuell tågluff i sommar i Juli. Vi har hittat bra tågkort och sedan kan man ju bo billigt på hostel osv. Då blir vi nog borta 25 dagar/en månad. Mitt måste är Amsterdam och Rom annars så åker vi nog dit vinden tar oss !
 
Längtar dock något stört till hösten och pluggdags. Gud vad kul det ska bli ! Men först sommar !
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0