The story of my life

I Fredags så var tjejerna hos mig och drack vin och prata, myskväll med andra ord. I lördags så spenderade vi hela dagen hemma hos Astrid och Micke ( johanes föräldrar) för johannes skulle laga massor av olika rätter som övning inför sitt nya jobb han har börjat på. Lördagskvällen spenderade jag gråtande och spyande naken på badrumsgolvet under en varm dusch. Hej hej mensvärken från HELVETET. Trodde något skulle sprängas inom mig.... Blivit så efter att jag slutat äta p-piller. AHHH Inför varje kvinlig period jag har så får jag feber och är yr och i en vecka. Usch fy fan !!
 
Men johannes satt med mig och så åkte han hem till sin mamma och pappa igen för att hämta starka piller som turligt nog hjälpte !
 
I söndags så lagade han ännu mera mat hemma. Så det blev hemmagjorda pommes ( som var det godaste jag någonsin ätit, tog flera timmar att göra för det var på ett speciellt sätt. Men gud så gott !
 
 
 
Sedan på kvällen drog vi och bowlade på heron med zacke och julia, samt oliver och amanda. Det va la kuligt :)
 
 
Igår så åt jag texas longhorn till lunch och sedan så började johannes jobba kväll så jenny kom över och undra om jag ville laga middag med henne och det ville jag såklart !!! Vi gjorde färskpasta med tomatsås,bacon och grönsaker. Mumma.
 
Idag har jag varit på gymmet på förmiddagen. Körde armar,rygg, rumpa och mage. Gick faktiskt bra och kändes skönt i kroppen efteråt.
 
 
Älskar mina gröna träningsskor från nike. Så.äckligt.sköna 
 

När jag kom hem inproveserade jag lunch vilket blev en ost och skink wrap med grönsaker och så massor av vatten för att inte torka ut :)
 
Sedan blev det dusch och möta upp Lina för att gå till vårat gamla gymnasium som hade öppethus. Fatta att det har gått typ 2 år??? Lina sa det som att det kändes som att det hände i ett annat liv och det håller jag med om. Blev så nostalgisk och svimmig på samma gång. Åhh underbara skolan. Har saknat att komma skit ofixad och springa runt i korridorerna och flumma, dricka cola och hänga med alla sköna människor. Saknar det så himla mycket. Är så glad för att jag fått vara med om allt det samtift som jag blir så ledsen och rädd för hur fort livet går. Snälla jag hinner inte med !!!!
 
 
 
Den sista bildern är på Lina i skolans hiss. Obligatoriskbild som alltid togs. Nu sträckte hon dock ljumsken och vi konstaterade att vi blivit gamla. På riktigt.
 
Nu har Johannes gått och lagt sig och jag sitter uppe och äter en grym chokladbakelse som Jag och Johannes har bakat. Känns som det passar grymt bra just nu.
 
Nu ska jag vänta på att paradise hotell ska börja. Blir ju bara mer och mer spännande.
 
Hoppas alla har det bra därute i vinterkylan !
 
Puss <3
 
// Veronika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0