Fredag 2 maj

Hallå i stugorna!
 
Igår va bakisdagen deluxe. Vaknade bredvid min man( som inte hade festat dagen innan) och vi ¨t frukost och kröp sedan tillbaka i sängen. Vi spenderade hela förmiddagen där med att ligga och prata,mysa och bara vara nära varandra. Jag älskar honom så mycket !
 
Sedan gick han och träna och jag satte mig vid datorn för att äta godis. På kvällen blev vi bjudna på middag hos svärmor vilket satt perfekt. Keegan var med så vi busade en massa !
 
 
Här kommer även några bilder från en perfekt valborgskväll. Vilka vänner jag har !
 
 
 
Idag när jag vaknade blev det grötfrukost och sedan har jag varit ute på en 8km runda. Känner mig frisk och sådär härlig i kroppen nu ! Sitter förtillfället och äter detta till lunch :
 
 
 
Alltså bulgur med kantarellfond <3333 Typ bästa som finns !
 
Nu ska jag faktiskt bara ta det lungt. Klockan halv 6 ikväll så väntas det bodypump och det ska bli fett. Älskar det så himla mycket att de är sjukt hahaha
 
Anyway i helgen ska jag jobba så ska passa på att njuta av att vara ledig. Men jag älskar ju mitt jobb så känns verkligen inte jobbigt alls !
 
Puss och kram hoppas ni har en härlig fredag !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0